<.cfheader statuscode="301" statustext="Moved permanently"> <.cfheader name="Location" value="http://www.statusuri.info">

luni, 24 septembrie 2007

Statusuri de Suparare II

Status1. Am mai pierdut inca o clipa, inca un an, inca o viata degeaba … te-am pierdut pe tine …
Status 2. There are 2 kind of persons: who love me and who can go to hell…
Status3. In zilele in care plang, nu ma gandesc decat la ce va fii ... lacrimile nu mai au nicio valoare, cand soarele apune ... desi eu plang intr-una noaptea
Status4. De ce ai ales sa ma minti cand putea-i sa imi zici totul in fata,de ce ai ales sa imi ranesti sufletu,cand eu tineam la tine.Am avut incredere ca timpul se va scurge printr-e noi dar de fapt se scurge pe obraji mei!
Status5. Lacrimi amare imi acopera ochii cand noapte la tine stau si privesc, iar somnu-i departe nu pot sa-l apropii si doar la tine stau si ma gandesc.
Status 6. Inima mea e rupta in doua, jumatate din ea e inca la tine, dar ce pacat ca nu mai suntem impreuna...
Status7. As vrea sa fiu cum o sa fiu Asa ca lasati-ma sa traiesc asa cum stiu Lasati-ma sa fac si bune si rele Ca sa stiu macar ca sunt greselile mele...
Status8. Stiu ca te uiti la ea si te gandesti la mine...O atingi pe ea dar ma simti pe mine...Ti-e sete de mine dar te racoresti cu ea...Stiu ca ma vrei pe mine dar te multumesti cu ea...
Status 9. Vreau sa fiu singur in pustietate, sa nu vad lumina zilei, doar intunericul adancul sufletului...

Niciun comentariu: